قیمت خرید کنجد ایرانی

دانه کنجد یکی از دانه های لذیذ و بسیار مفید برای سلامتی می‌باشد که از گیاه کنجد گرفته می‌شود و روغن کنجد یکی از قدیمی ترین روغن های موجود در دنیا بوده است که بسته به انواع شرایط آب و هوایی رشد خواهد کرد. کنجد ایرانی بسیار لذیذ و خوشمزه است و در بین کنجد های موجود در دنیا بسیار معروف و معطر است.

قیمت خرید کنجد ایرانی

انواع مختلف کنجد ایرانی

انواع مختلف کنجد ایرانی کنجد در اصل بومی هند و آفریقا بوده است ولی به مرور زمان در ایران هم کشت می‌شد که کنجد ایرانی یکی از غنی ترین دانه های موجود در طبیعت بوده است چربی آن تا حد زیادی برای سلامتی مفید می باشد و چربی های بد و اجبار را از در بدن دفع می نماید روغن این نوع دانه برای پخت و پز بسیار مناسب است دانه کنجد را می توان بدون پوست یا با پوست تهیه کرد و از هر دوی آنها می‌توان استفاده نمود.

این و کنجد کالری زیادی دارد و انرژی روزانه بدن را تامین می نماید کنجد حاوی مقدار زیادی ویتامین ب ۶ تیامین نیاسین کلسیم مس آهن منیزیم و فسفر است . کلسترول بد خون را کاهش میدهد کلسترول بد خون را کاهش می دهد ویتامین e فراوانی که دارد کبد را درمان می نماید و برای پوست و مو بسیار مفید می‌باشد مثل موجود در کنجد بیماری های مفصلی را درمان می نماید درمان می کند از بیماری های قلبی و عروقی جلوگیری به عمل می آورد.

برای کسانی که رژیم غذایی خاصی را دنبال می کند حتماً پیشنهاد می شود که از کنجد رژیم غذایی خود استفاده کنند و از دانه‌های کنجد بر روی انواع سالاد ها و سبزی ها و نودل استفاده کنند و طعمی بی نظیر به غذای خود ببخشند. انواع مختلف کنجد ایرانی در این مجموعه موجود است و قایب سفارش و خریداری می باشد.

بازار بزرگ کنجد ایرانی

بازار بزرگ کنجد ایرانی بازار بزرگ کنجد در این مجموعه آماده ارائه بهترین کنجد های معروف بود به تمامی نقاط کشور می باشد و برای تهیه و سفارش این محصول فقط کافیست با شماره تلفن های موجود در سامانه اینترنتی مرکز تماس حاصل فرمایید و مشاورین این مجموعه در رابطه با نحوه ثبت و سفارش خرید این محصول صحبت نمایید.

آن ها شما را به بهترین شکل راهنمایی می کند و به شما کمک خواهند کرد تا محصول بی نظیر و درجه یک را به راهت خریداری نمایید و در نهایت استفاده را از آن ببرید. توزیع کنجد ایرانی در این مجموعه به راحتی صورت می گیرد. صادرات و خرید کنجد ایرانی در این مجموعه بسیار پر رونق است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید