قیمت خرید کنجد پوست دار خام

کنجد پوست دار یکی از بهترین و عالی ترین مواد غذایی می باشد که شما می توانید با مصرف آن به سلامت بدن خود کمک بسیاری می کنید و شما با خرید کنجد پوست دار می توانید از همه ی این خواص بسیار بر خوردار شوید.اگر برای شما قیمت نیز بسیار مناسب است می توانید کنجد پوست دار خام را از ما تهیه نمائید.

قیمت خرید کنجد پوست دار خام

ارزش غذایی پوست کنجد چه میزان است؟

ارزش غذایی پوست کنجد چه میزان است؟ کنجد یکی از مغذی ترین موادی است که هم به صورت خام هم روغن و هم ارده مورد استفاده افراد بسیاری قرار می گیرد. و یکی از ارقام کنجد که از لحاظ غذایی ارزش بالایی دارد کنجد خامی است که پوستش روی آن می باشدو ارزش آن را دو چندان می کند و مادر اینجابه خواص کنجد می پردازیم تا بیشتربه ارزش هایش پی ببرید.

کنجد حاوی پروتئین با کیفیت بالا است ، این پروتئین به محافظت و رشد عضلات کمک می کند. از آنجا که حاوی ماده معدنی منیزیم است ، به کاهش فشار خون کمک می کند. مطالعات نشان داده است که روغن کنجد می تواند از دیابت جلوگیری کرده و به تنظیم گلوکز پلاسما در بیماران دیابتی کمک کند. حاوی فیتواسترول است که از تولید کلسترول جلوگیری می کند.

محتوای فیبر بالای آن به تنظیم عملکردهای روده کمک می کند. کنجد حاوی مقادیر زیادی روی است. با این ویژگی از تولید کلاژن پشتیبانی می کند. کنجد که به پوست خاصیت ارتجاعی می دهد ، سلول های آسیب دیده و بافت های بدن را نیز ترمیم می کند. روغن کنجد در صورت استفاده منظم می تواند خطر سرطان پوست را کاهش دهد. به لطف ترکیب آنتی اکسیدانی و ضد التهابی به نام سزامول ، با جلوگیری از ضایعات آترواسکلروتیک برای سلامت قلب مفید است.

کنجد حاوی کلسیم و منیزیم است که به عنوان مواد معدنی تسکین دهنده استرس شناخته می شود. همچنین حاوی ویتامین های آرامبخش است. از این طریق باعث بهبود خلق و خو ، کاهش درد و کمک به شما در خواب عمیق می شود. کنجد سیاه بسیار غنی از آهن است.

یک مشت کنجد حاوی کلسیم بیشتر از یک لیوان شیر است ، همراه با مقدار بالای روی ، باعث افزایش تراکم مواد معدنی استخوان می شود. مصرف منظم کنجد می تواند از پوکی استخوان در افراد مسن جلوگیری کند. یک مطالعه ارتباط بین مصرف روی کم رژیم غذایی و پوکی استخوان در مفصل ران و ستون فقرات را نشان داده است.

صادرات کنجد پوست دار خام مرغوب

صادرات کنجد پوست دار خام مرغوب کنجد پوست دار خام در عرصه صادرات نیز بسیار پیشرفت داشته است و به بسیاری از کشور ها صادر می گردد و افراد بسیاری در عرصه صادرات این محصول فعالیت می کنند. به همین دلیل ما نیز به صادرات کنجد پوست دار مشغول شده ایم تا این محصول مرغوب را در تناژ بالا صادر کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید