قیمت روز کنجد سفید کیلویی

قیمت روز کنجد سفید کیلویی یا توجه به نوسانات اقتصادی موجود در بازار و تورمات کنونی ثابت نمی باشد و مدام در حال تغییر است همچنین مواردی نظیر کیفیت و نوع بسته بندی این محصول، برند و شرکت تولید کننده، روش خرید و فروش، محل کشت و برداشت و … بر قیمت کنجد سفید کیلویی تاثیر گذار می باشند، لازم به ذکر است قیمت انواع کنجد در خریدهای عمده و مستقیم به دلیل دخالت نداشتن واسطه ها ارزان تر است.

قیمت روز کنجد سفید کیلویی

تاثیر مصرف کنجد سفید بر زیبایی

کنجد یکی از دانه های روغنی مغذی محسوب می‌شود که در حفظ سلامت بدن و پیشگیری از بیماری های مختلف نقش موثری دارد و دارای خواص دارویی فراوانی است و مصرف آن باعث سلامت پوست و مو می شود، کنجد حاوی ویتامین های ای، آ، دی و املاح معدنی نظیر کلسیم، پتاسیم، منیزیم، روی، مس، آهن و آنتی اکسیدان و .. می باشد که در زیبایی و جوانسازی پوست مؤثر است همچنین پوست را آبرسانی کرده و باعث نرمی و لطافت پوست می شود.

مصرف کنجد به دلیل دارا بودن خاصیت ضدالتهابی باعث بهبود عفونت های پوستی و التیام زخم ها می شود و در برطرف شدن آفتاب سوختگی و لک های پوستی تأثیر گذار می باشد، مصرف کنجد پوست را تقویت نموده و در رفع چین و چروک های پوستی بسیار مفید می باشد، کنجد برای سلامتی دستگاه گوارش نیز بسیار سودمند بوده و باعث تقویت بینایی شده همچنین خشکی پوست را برطرف می کند و استخوان ها را تقویت می کند.

صادرات کنجد مرغوب کیلویی

امروزه مرکز صادرات کنجد سفید مرغوب کیلویی این محصول را با ضمانت کیفیت و بسته بندی استاندارد به بسیاری از کشورهای همسایه مانند عراق، افغانستان، حوزه خلیج فارس و ‌… صادر می کند که به دلیل خواص فراوان و طعم عالی در آنجا نیز بسیار پرفروش است و متقاضیان زیادی دارد، صادرات انواع کنجد علاوه بر سود مطلوب برای شرکت های صادر کننده باعث ارزآوری خوبی برای کشور می شود و در بهبود روابط تجاری ایران با سایر کشورهای مقصد مؤثر است همچنین زمینه ایجاد مشاغل جدید را فراهم می کند که این امر در کاهش نرخ بیکاری تأثیر گذار می باشد.

کنجد در استان های مختلف کشور با بهترین کیفیت کشت و پرورش داده می شود و پس از برداشت از مزارع وارد کارخانه تولید کننده می شود تا در آنجا بوسیله دستگاه های پیشرفته و مدرن فرآوری شده و تمامی ضایعات و ناخالصی ها از آن جداسازی شود و پس از آماده شدن در بسته های استاندارد و مناسب راهی بازار فروش در داخل و خارج از کشور می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید