قیمت عرضه کنجد پودر شده بسته بندی

قیمت عرضه کنجد پودر شده بسته بندی به فاکتورهای مختلفی وابسته است و مواردی نظیر کیفیت این محصول، برند و شرکت تولید کننده، روش خرید و فروش، نوسانات اقتصادی موجود در بازار، نوع بسته بندی و …. بر قیمت این محصول تأثیر گذار می باشند. شایان ذکر است قیمت انواع کنجد در خریدهای عمده و مستقیم به دلیل دخالت نداشتن واسطه ها بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر است و امروزه اغلب افراد این نوع خرید را ترجیح می دهند.

قیمت عرضه کنجد پودر شده بسته بندی

بهترین طریقه مصرف کنجد در کودکان

کنجد را می‌توان به صورت پودر شده در انواع سوپ، آش، پوره و … برای کودکان در سنین مختلف استفاده کرد. کنجد سرشار از املاح معدنی، ویتامین های مفید و آنتی اکسیدان می باشد که دارای هضم راحتی است و به سلامت کودکان و رشد بهتر آنان کمک زیادی می کند. مصرف کنجد همراه با غلات در وعده صبحانه برای بچه ها بسیار مفید می باشد و باعث تقویت استخوان ها و دندان ها شده همچنین به بهبود عملکرد دستگاه گوارش کمک زیادی می کند.

این محصول ارزشمند کم‌خونی در کودکان را برطرف می کند و باعث تقویت حافظه و افزایش قدرت یادگیری می شود. کنجد به التیام سریع زخم ها در کودکان کمک می کند و انرژی خوبی به بدن آنها می ‌رساند همچنین سیستم ایمنی بدن را در برابر انواع بیماری های ویروسی و عفونی تقویت می کند. کنجد را می توان در پخت انواع نان ها و شیرینی جات مختلف استفاده کرد.

شرکت بازرگانی کنجد پودر شده بسته بندی

امروزه شرکت بازرگانی کنجد پودر شده بسته بندی این محصول را به شیوه های گوناگون به خریداران عرضه می کند که به دلیل مرغوبیت و ارزش غذایی بالای کنجد استقبال خوبی از خرید آن صورت می گیرد. یکی از معتبرترین مراکز فروش و عرضه انواع کنجد درجه یک با بهترین قیمت همین شرکت می باشد و برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان واحد فروش در تماس باشید و آنها راهنمایی لازم را برای خریدی بهتر و آسان تر به مشتری ارائه می کنند تا بتواند با شناخت کامل اقدام به خرید نماید‌.

امروزه شرکت های بازرگانی متعددی در زمینه صادرات کنجد پودر شده مشغول فعالیت می باشند و این محصول را با ضمانت کیفیت و بسته‌بندی استاندارد به بسیاری از کشورهای اروپایی و آسیایی و …. صادر می کنند که در آنجا نیز بسیار پرفروش است و‌ مشتریان زیادی دارد. صادرات انواع کنجد علاوه بر سود مناسب برای شرکت های صادر کننده باعث ارزآوری خوبی برای کشور می شود و در بهبود روابط تجاری ایران با سایر کشورهای مقصد مؤثر است همچنین زمینه ایجاد مشاغل جدید را فراهم می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید