قیمت عمده کنجد سیاه درجه یک

قیمت عمده کنجد سیاه درجه یک همیشه کمتر از قیمت خرده می باشد البته نوع برند، تغییرات نرخ ارز و قانون عرضه و تقاضا هم موجب شده اند قیمت کنجد سیاه متغیر باشد.

کنجد سیاه بسیار لذیذ و خوشمزه می باشد و دانه ای روغنی محسوب می شود که می تواند باعث جوانی و افزایش عمر شود به همین دلیل تاکید فراوانی به مصرف آن شده است.

قیمت عمده کنجد سیاه درجه یک

10 خاصیت مفید کنجد سیاه

10 خاصیت مفید کنجد سیاه خاصیت های مفید کنجد سیاه باعث شده مصرف کنندگان این محصول روز به روز افزایش یابد برای این منظور ما 10 مورد از آن ها را برای شما شرح داده ایم:

  1. خاصیت ضد پیری دارد و به عقیده چینی ها مصرف آن می تواند روند پیری را به تعویق بیندازد علاوه بر این چون ویتامین ب و آهن دارد از ریزش مو جلوگیری می نماید.
  2. مانع آسیب رساندن رادیکال های آزاد به کبد می شود و از سرطان روده بزرگ پیشگیری می نماید چون فیتوسترول، فیبر و لیگنان دارد.
  3. برای رفع یبوست فوق العاده می باشد چون فیبر و اسید های چرب اشباع نشده دارد.
  4. برای پیشگیری از فشار خون مزمن فوق العاده خواهد کرد چون دارای منیزیوم می باشد.
  5. به داشتن استخوان های محکم کمک می کند چون کلسیم و زینک دارد کسانی که کشتی گیر و وزنه بردار هستند باید از این محصول استفاده کنند.
  6. صدا را صاف می کند و خشونت حلق را برطرف خواهد کرد برای افرادی که می خواهند چاق شوند مفید می باشد.
  7. برای درمان سوزش معده فوق العاده است و خستگی فکری را از بین می برد.
  8. برای پیشگیری از سرطان ها خارق العاده می باشد.
  9. ورم ها و سفتی های داخل بدن را درمان می کند.
  10. برای سلامتی ریه ها مفید است چون منیزیوم دارد و به درمان آسم کمک می کند و همین باعث شده خرید آن افزایش یابد.

صادرکننده کنجد سیاه درجه یک

صادرکننده کنجد سیاه درجه یک صادرکننده کنجد سیاه درجه یک توانسته به راحتی محصول را در بازار خارجی عرضه کند چون علاوه بر این که مرغوب ترین کنجد را روانه بازار ها می کند به قیمت مناسب آن هم اهمیت ویژه ای می دهد به همین دلیل ارزآوری و سود آوری خوبی به همراه داشته است.

علاوه بر این کنجد سیاه دارای مواد معدنی مانند آهن، مس، کلسیم، منیزیوم، سیلیس، کلروسدیم، کروم، نیکل، فسفر و آلومینیوم می باشد و همین باعث شده تقاضا خارجی برای آن افزایش یابد که این به نوبه خودش سبب گردیده صادر کننده آن بتواند بازار پر فروشی را کسب کند.

در این جا لازم است به این نکته اشاره کنیم که کنجد دارای ماده پروتئینی به نام لیزیت می باشد و این دانه روغنی دارای طبع تر و گرم است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید