قیمت عمده کنجد نمکی مرغوب

کنجد یکی از تنقلاتی است که خاصیت فراوانی دارد .امروزه کنجد را در طعم های مختلف به بازار عرضه می کنند که می توان به کنجد نمکی، کنجد برشته شده اشاره کرد. همچنین از عصاره کنجد نیز در ساخت انواع حلوا و ارده استفاده می کنند. قیمت عمده کنجد بستگی به کیفیت و مرغوبیت آن دارد. برای خرید کنجد مرغوب به صورت عمده می توانید به سایت مورد نظر مراجعه کنید و در صورت عدم رضایت آن را به شرکت مرجوع کنید.

قیمت عمده کنجد نمکی مرغوب

ویژگی کنجد نمکی تازه

ویژگی کنجد نمکی تازه دانه کنجد از دیر باز میان مردم طرفداران زیادی داشته است. این دانه از آن جای که می توان به صورت برشته استفاده کرد برای طعم دار کردن بسیاری از موارد کاربرد دارد. معمولا از کنجد برای طعم دار کردن نان سنگک یا بربری حتی لواش می توان استفاده کرد. ویژگی که کنجد در این نوع موارد باید داشته باشد تازگی و طعم آن می باشد.

کنجد نمکی باید به صورت برشته و با مزه نمک باشد باید سعی شود نمک آن اندازه باشد زیرا که نمک زیادی برای همه سنین مناسب نیست .کنجد دارای مقادیر بسیار زیادی کلسیم می باشد به صورتی که مصرف مقدار معینی کنجد در برنامه غذای می تواند جایگزین مناسبی برای کلسیم باشد. کنجد خوراکی مورد علاقه کودکان می باشد. بنابراین برای تامین کلسیم در کودکان راه بسیار مناسبی است.

از دیگر ویژگی کنجد نمکی می توان به خاصیت ضد سرطانی آن اشاره کرد. این دانه خارق العاده بیشتر از دانه های دیگر ضد سرطان می باشد. همانطور که می دانید بدن برای تولید انرژی در روز به مقدار معینی پروتئین احتیاج دارد. دانه کنجد یکی از بهترین مواد غذای است که سرشار از پروتئین می باشد شما می توانید با مصرف در وعده صبحانه انرژی کامل را برای یک روز کاری تامین کنید.

کنجد نمکی تازه را می توان به صورت روزانه در برنامه غذای کودکان جای داد به این صورت که آن را داخل ظرف ریخته و به عنوان تغذیه مدرسه مصرف کرد. با این کار علاوه بر تامین انرژی در طول روز مدرسه باعث می شود کودک از هوش بالای برخوردار باشد.

صادرات عمده کنجد نمکی مرغوب

صادرات عمده کنجد نمکی مرغوب امروزه خریداران بزرگ کنجد را از کشاورزان به صورت عمده خریداری کرده و آن را در کارخانجات مربوطه تمیز و از نظر کیفیت درجه بندی می کنند و با بسته بندی های شکیل و به روز بفروش می رسانند. این تولیدکنندگان محصولات با کیفیت تر را به کشورهای همسایه و برخی از کشورهای اروپایی صادر می کنند. صادرات کنجد نمکی باعث وارد شدن ارز به داخل کشور می شود. از این رو بسیار مورد اهمیت است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید