قیمت مناسب کنجد بسته بندی

امروزه مصرف کنجد و محصولات آن به دلیل ارزش غذایی بالایی که در خود جای داده اند، طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده اند، لذا تولیدکنندگان میزان تولیدات کنجد را افزایش داده و با قیمت مناسب کنجد بسته بندی شده را توسط نمایندگی ها و مراکز فروش در سراسر کشور به دست مشتریان می رسانند، همچنین مشتریان نیز برای خرید کنجد به صورت عمده به صورت حضوری و مستقیم به مراکز تولیدی این محصول مراجعه کرده و با قیمت پایین تری بدون واسطه محصول کنجد را تهیه و خریداری می کنند.

قیمت مناسب کنجد بسته بندی

مشخصات کامل کنجد

مشخصات کامل کنجد

محصول کنجد در واقع تولید شده از گیاه کنجد بوده که دارای اندازه های بسیار ریزی می باشد و بیشتر افراد آن را به عنوان چاشنی در انواع غذاها و شیرینی ها استفاده می کنند.

همچنین برخی از تولیدکنندگان نیز عمده این محصول را در کارخانه ها به صورت روغن کنجد تصفیه شده و یا ارده کنجد بهره برداری کرده و با بسته بندی های مختلف به صورت عمده و یا تکی به در مراکز فروش و فروشگاه های مواد غذایی به دست مشتریان می رسانند.

در واقع افراد با دانستن فواید و خواص و همچنین مشخصات کامل کنجد، جذب این نوع مواد غذایی می شوند، که علت آن هم وجود انواع مواد معدنی از قبیل :آهن، کلسیم، روی و فیبر و همچنین کربوهیدرات و انواع ویتامین ها بوده که برای بدن بسیار مفید می باشد و خواص فراوانی را برای بدن به همراه می آورد که مهم ترین انواع این خواص ها شامل:

  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • تقویت استخوان ها و جلوگیری از پوکی استخوان در افراد
  • تقویت حافظه و سلامت مغز و قلب در افراد
  • کمک به رشد کودکان
  • پاکسازی و تقویت دستگاه گوارش
  • درمان کمبود آهن و کم خونی در افراد

لذا ورزشکاران نیز به دلیل دارا بودن فیبر موجود در محصول کنجد، آن را در وعده های غذایی خود مورد استفاده قرار می دهند تا علاوه بر افزایش انرژی و تقویت سیستم ایمنی موجب کاهش وزن نیز در این افراد می شود.

فروشگاه بهترین کنجد بسته بندی

فروشگاه بهترین کنجد بسته بندی

در حال حاضر در کشور ما تولید کننده کنجد، پس از تولید و برداشت توسط فروشگاه های معتبر، بهترین کنجد مرغوب را به صورت بسته بندی شده در اختیار مشتریان قرار داده و با قیمت بسیار مناسب و تعیین شده در بازار مصرف به فروش می رسانند.

از این رو به دلیل تقاضای بالای محصولات کنجد و همینطور صادرات این محصول به کشورهای همسایه، موجب شده تا تولیدکنندگان میزان محصولات و تولید کنجد را افزایش داده تا بتوانند نیاز مصرف کنندگان در بازار مصرف را برطرف ساخته و همینطور با تلاش بسیار بهترین و با کیفیت ترین محصول کنجد ایرانی را به دست مشتریان در داخل و خارج کشور برسانند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید