قیمت مناسب کنجد خوراکی

کنجد خوراکی جزو دانه های روغنی پرمصرف در بازار می باشد که همواره میزان تقاضا بالایی دارد. این محصول در صنایع مختلفی به کار می رود و به اشکال مختلفی به بازار عرضه می شود. فروشگاه کنجد خوراکی، این محصول را بدون پوست و به صورت بوجار شده روانه بازار های سراسر کشور می کند. کنجد خوراکی در قیمت بسیار مناسب از طریق این مرکز عرضه می گردد.

قیمت مناسب کنجد خوراکی

اطلاعاتی درباره خاصیت کنجد خوراکی

اطلاعاتی درباره خاصیت کنجد خوراکی کنجد در بسیاری از کشور ها از قبیل ایران تولید می گردد. مناطق خاصی مانند مغان، دزفول، کهنوج، لار و استان های شمالی کشور بهترین نوع کنجد را تولید می کنند. تولید کنجد خوراکی به صورت کاملا ارگانیک انجام می گیرد و این محصول از ارزش غذایی بالایی برخوردار می باشد.

کنجد ایرانی در نیمه دوم فصل پاییز برداشت و به صورت تازه به بازار عرضه می گردد. این محصول به دلیل پرکاربرد بودن آن در نانوایی ها و قنادی ها، بلافاصله کمیاب می شود و از این رو قیمت آن در فصل تابستان همواره گران تر از سایر فصل ها می باشد.

کنجد خوراکی فواید بیشماری دارد و برای شناخت بهتر مردم با خاصیت این محصول، در اینجا به چند مورد از آن ها به صورت مختصر اشاره می کنیم.

  1. کنجد جزو دانه های مغذی و بسیار مقوی می باشد که با قرار دادن این محصول در رژیم غذایی در مدت کوتاه می توان به وزن دلخواه دست پیدا کرد. کنجد درصد بالایی از فیبر را شامل می باشد که باعث احساس سیری در فرد می گردد.
  2. کنجد باعث تقویت دستگاه گوارش می شود و از بیماری هایی همچون یبوست، زخم معده و … جلوگیری می کند.
  3. کنجد برای کسانی که کمبود کلسیم دارند بسیار مفید است. این محصول خوشمزه با داشتن عناصر کلسیم و پتاسیم باعث تقویت دندان ها و استخوان های بدن می شود.
  4. مصرف کنجد باعث تقویت قوای جنسی می گردد و همچنین از بیماری های مربوط به رحم در زنان جلوگیری می کند.
  5. کنجد همچنین دارای درصد بالایی پروتئین گیاهی است. این پروتئین در تقویت عضله ها به ورزشکاران کمک زیادی می کند.
  6. دانه کنجد خوراکی حاوی آهن نیز می باشد که در افزایش گلبول قرمز و رفع کم خونی موثر می باشد.

تامین کننده انواع کنجد خوراکی

تامین کننده انواع کنجد خوراکی انواع مختلفی از کنجد نظیر کنجد قهوه ای، کنجد سفید و… در بازار یافت می شود که هر کدام از آن ها مشتریان خاص خود را دارند. قیمت کنجد به معیار هایی نظیر فراوانی کنجد در سال جاری، خصوصیات فیزیکی آن، تازه بودن و … بستگی دارد.

کنجد ایرانی خواهان زیادی در بازار دارد و بسیاری از کشور ها متقاضی این محصول می باشند. تامین کننده کنجد خوراکی این محصول را در کیفیت مرغوب و قیمت بسیار ارزان روانه بازار های سراسر کشور می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید