قیمت نهایی کنجد برشته نمکی

کنجد برشته شده به خاطر مزه دوست داشتنی و کیفیت بی نظیری که دارد، از متقاضیان زیادی در زمینه های گوناگون برخوردار است. ارزان بوده و در گروه های سنی متفاوت، قابل استفاده می باشد. قیمت نهایی کنجد برشته نمکی و گردو خارجی، اقتصادی در نظر گرفته می شود تا هر شخصی مقدار درخواستی خود را با پرداخت هزینه کمی بدست آورد. به منظور دریافت اطلاعات بیشتر، لطفاً تا انتهای این مقاله خواندنی با ما همراه باشید.

قیمت نهایی کنجد برشته نمکی

آشنایی با مراحل تولید کنجد بو داده

آشنایی با مراحل تولید کنجد بو داده شرکت های تولیدی برای تهیه کنجد و گردو خشک تازه محصولات خود را در مراحل زیر طبقه بندی می نمایند که با یکدیگر به بررسی آنها خواهیم پرداخت:

  • پاک سازی: در ابتدا نمونه های آورده شده از داخل گونی بر روی سینی قرار می گیرد. درون حوضچه های ضد عفونی انتقال داده می شود تا ناخالصی ها و آثار باقیمانده از کود ها و مواد بکارگیری شده در طول دوره زراعی به صورت ویژه تمیز شوند. هم چنین از سیستم های گرمایشی و مکشی نیز برای جدا کردن موارد سبک استفاده خواهد شد.
  • پوست گیری: موادی نظیر اسید های غیر قابل هضم، عناصر شیمیایی و تلخ در پوسته کنجد ذخیره می شوند. بنابراین شایسته است تا به شکل کامل جداسازی شده تا تاثیری بر طعم و مزه پایانی نداشته باشد.
  • بو دادن: به کمک تجهیزات برودتی، جریان هوا بر روی مواد اعمال می شود تا رطوبت باقیمانده خشک شود. رنگ جذابی پیدا نموده که در اولین نظر، چشم بیننده را سمت خود جلب می کند. خوش طعم شده تا پاسخ گوی کاملی برای تمامی مخاطبین شود.
  • خنک شدن: به منظور پرهیز از روغن دادن و نم دار شدن دانه ها، بلافاصله در هوای سرد خنک می شوند. بنابراین از بروز بیماری های خطر آفرین نظیر سرطان در افراد ممانعت خواهد نمود.
  • بسته بندی: در مرحله آخر درون بسته بندی های استاندارد پت قرار می گیرد تا خطری برای چرخه های زیستی نداشته باشد. به علاوه در اثر گذشت زمان، به خاطر محفظه بسته ای که کالا دارد، ویژگی های اولیه خود را به شکلی ایده آل حفظ می نماید.

فروش کنجد برشته نمکی

فروش کنجد برشته نمکی فروش کنجد برشته نمکی، به شکل مستقیم انجام خواهد شد. بنابراین دست افراد دلال از این معامله کوتاه می شود تا رضایت مندی مخاطبین نیز به شکلی ویژه جلب شود. برای سفارش دهی، تنها کافیست تا به سایت رسمی شرکت مراجعه نموده و مقدار درخواستی خود را تعیین کنید.

آخرین قیمت کنجد برشته شده را بدست آورده تا محصول را در مدت زمان کمی بدست آورید. گزینه مناسبی برای ورزشکاران، مادران باردار و محصلین می باشد. زیرا کالری زیادی داشته و به افزایش تمرکز و انرژی زایی در بدن کمک خواهد نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید