قیمت نهایی کنجد بو داده فله ای

کنجد بو داده طبع گرم و تری دارد و سرشار از ویتامین های ب ، ب۱، ب۶، ب۳، آهن ، مس ،کلسیم ، پتاسیم ، منیزیم ، منگنز ، روی ، ویتامین ای ، فیبر ، اسید های آمینه و خاصیت آنتی اکسیدانی است. کنجد برحسب ارزش غذایی بالایی که دارد فواید درمانی بسیاری دارد و همچنین در پیشگیری بسیاری از بیماریها نیز اثر بخشی ویژه ای دارد. از دانه های کنجد می‌توانید برای تهیه اسموتی ، معجون ، بستنی ، ماست ، سالاد، خوراک ، انواع شیرینی و کیک ، نان ، کلوچه و کوکی ، کراکر استفاده کنید.

قیمت نهایی کنجد بو داده فله ای

طرز تهیه کنجد بو داده

طرز تهیه کنجد بو داده برای تهیه کنجد بو داده هم میتوانید آنرا در فر برشته کنید و هم روی گاز این کار را انجام دهید که هر کدام از روش ها را میخواهید امتحان کنید ابتدا باید دانه ها را داخل آبکش ریخته و با آب سرد شستشو دهید تا گرد و خاک موجود در آن شسته شود.

و سپس اجازه دهید تا آب آن کامل گرفته شود و اگر میخواهید روی گاز این کار را انجام دهید تابه ای روی گاز قرار دهید و کنجد ها را به آن اضافه کنید و مدام آنرا هم بزنید و اجازه دهید با حرارت ملایم برشته گردند .

و برای اینکه دانه های کنجد را در فر برشته کنید باید روی سینی فر یک کاغذ شیرینی پزی بگذارید و دانه های کنجد را روی آن بریزید و در فر در دمای ۱۸۰ بگذارید و بعد از چند دقیقه آنها را بیرون آورده و تکان دهید و سپس دوباره آنرا داخل فر بگذارید البته توجه داشته باشید که بیشتر از ده تا پانزده دقیقه در فر نماند که سوختگی داشته باشد.

کنجد سرشار از مواد معدنی مغذی و مفید برای بدن است و همچنین کاهنده کلسترول خون بالا و فشار خون بالا نیز است و برای پیشگیری از بیماریهای قلبی و عروقی بسیار مفید است ، به افراد دیابتی کمک میکند تا با خوردن کنجد قند خونشان را کاهش دهند و تنظیم کنند .

این ماده غذایی سرشار از فیبر است و برای دستگاه گوارشی مفید است ، سبب افزایش هموگلوبین و گلبول های قرمز خون در بدن میشود و کم‌خونی را درمان می‌کند، چربی خون را پایین می‌آورد ، سیستم ایمنی بدن را افزایش میدهد ، هورمون های تیروئید را تنظیم می‌کند .

فروش مستقیم کنجد بو داده فله ای

فروش مستقیم کنجد بو داده فله ای شرکت ما با فروش کنجد بو داده و کنجد فله ای ، یکی از برترین کنجد ها را برای عرضه و پخش ارائه میکند و شما میتوانید برای اطلاع از قیمت کنجد بو داده به صورت غیر حضوری و آنلاین به سایت ما مراجعه کرده و با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید و کنجد فله ای را سفارش داده و درب منزل خود تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید