مراکز تولید کنجد سیاه دیم صادراتی

کنجد این دانه‌ی ریز مغذی از خواص و فواید زیادی برخوردار است.

در ایران کنجد سیاه دیم کاشته میشود به این صورت که آبیاری محصول بر عهده کشاورز نمی‌باشد و توسط برف و باران انجام می‌شود . با توجه به نوع آبیاری این محصول در نیمه دوم سال کشت می‌شود چون تبخیر آب هم کمتر اتفاق می‌افتد.

مراکز تولید کنجد سیاه دیم مرغوب با تولید کنجد سیاه صادراتی به عرضه آن به کشور های اطراف می‌پردازد.این مراکز با صادرات محصول خود به اقتصاد و ارز آوردی کشور نیز کمک شایانی می‌کند.

مراکز تولید کنجد سیاه دیم صادراتی

چگونه دانه های کنجد سیاه را مصرف کنیم؟

چگونه دانه های کنجد سیاه را مصرف کنیم؟

کنجد دارای سه نوع سفید ، قهوه‌ای و سیاه می‌باشد که نوع سیاه دارای عطر و طعم قوی‌تری نسبت به سایر هست . و به نسبت خواص خود معمولا از قیمت بالاتری هم برخوردار است .

کنجد سیاه علارغم ریز بودن دانه ها دارای مواد مغذی فراوانی می‌باشد به طوریکه خواص آن از انواع دیگر بیشتر می‌باشد .
کنجد سیاه به علت فواید زیاد خود طرفداران زیادی دارد ،
ازجمله خواص این محصول میتوان به :
خواص ضد پیری ، کمک به سلامت قلب و استخوان ها ، بهبود یبوست و سوء هاضمه ، کاهش خطر سرطان و کنترل فشار خون ، کمک به شیردهی .
بسیاری از مردم طرز مصرف کنجد سیاه را نمی‌دانند ما در اینجا به توضیح برخی روش های صحیح مصرف این کنجد میپردازیم .
این دانه های مغدی را می‌توان همراه با غذای خود استفاده کرد مثلا با برنج و نودل و … ، میتوان آن را در وعده صبحانه نیز مصرف کرد ، همراه عسل و یا ماست و یا گردو ، همچنین میتوان کنجد سیاه را تفت داده و له کرده و مصرف کرد .
مصرف کنجد له شده در شب به هضم بهتر غذا کمک می‌کند و سبب جذب بهتر کلسیم و مواد معدنی می‌شود .

البته بسیاری از متخصصان معتقدند که این نوع کنجد باید همراه با پوست مصرف شود تا خواص خود را داشته باشد ولی اغلب مصرف کنندگان به این نکته توجه نمی‌کنند و با تصور این که این کنجد با پوست قابل مصرف نیست اقدام به کندن پوست این کنجد می‌کنند که باعث کاهش چشمگیر خواص این کند می‌شود .

فروشنده بهترین کنجد سیاه دیم

فروشنده بهترین کنجد سیاه دیم

با توجه به خواص فراوان کنجد سیاه تقاضای این محصول فراوان است و فروشندگان به رقابت برای عرضه بهترین کنجد با مناسب ترین قیمت میپردازند .
خریداران به دنبال بهترین کنجد سیاه دیم با قیمت مناسب هستند و با توجه به تنوع فروشندگان کار برای خریداران سخت شده است ، اما این مجموعه با عرضه بهترین کنجد با بهترین قیمت باعث صرفه جویی در زمان و هزینه خریداران می‌شود.
فروشنده کنجد دیم با عرضه کنجد سیاه دیم با بهترین قیمت و کیفیت به خریداران میپردازد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید