مراکز تولید کنجد قهوه ای بو داده فله ای

کنجد قهوه ای از جمله انواع دانه های گیاهی و خشکبار به شمار می رود که در سال های اخیر تولید و تهیه آن به صورت گسترده و فراوان در بهترین و مجهزترین مراکز تولید با مواد اولیه اصل و مرغوب، دستگاه های پیشرفته و نیرو های انسانی متعهد صورت می گیرد. در این مراکز اغلب کنجد فله ای بو داده قهوه ای رنگ با بهترین کیفیت صورت می گیرد که به دلیل عدم استفاده از متریال های مختلف برای بسته بندی، قیمت فله ای آن بسیار ارزان تر از بسته بندی شده این محصول می باشد.

مراکز تولید کنجد قهوه ای بو داده فله ای

روش تهیه سبزه از کنجد قهوه ای

روش تهیه سبزه از کنجد قهوه ای کنجد از جمله دانه های گیاهی با خواص و فواید دارویی و درمانی فراوان می باشد که امروزه از آن در تهیه انواع دسر و کیک، پخت غذاهای مختلف و نان های متنوع و غیره به صورت گسترده استفاده می شود که البته کنجدها دارای دو نوع سفید و قهوه ای می باشند. به کنجدهایی که پوسته اصلی از آنها جدا نشده است، کنجد قهوه ای می گویند که بیشتر برای پخت نان های سنگک، بربری و غیره استفاده می شود.

از دیگر کاربردهای مهم کنجد قهوه ای، کاشت سبزه برای مناسبت های مختلف به خصوص ایام عید نوروز می باشد که در این مطلب نیز ما قصد داریم تا به صورت خلاصه شما را با روش تهیه و کشت سبزه عید با کمک کنجد قهوه ای آشنا کنیم.

برای تهیه سبزه با استفاده از این محصول، ابتدا بهتر است که از کنجد مرغوب و درشتی که دانه های پوک ندارد و خام است، استفاده کنید. سپس آنها را برای چندین ساعت خیس کرده و پس از آن داخل خاک یا ظرف مورد نظر بریزید و مقدار بسیار کمی خاک نیرو روی آن قرار دهید و تا زمانی که دانه های کنجد شروع به جوانه زدن کنند، مدام روی آن را با آب اسپری نمایید یا از پارچه نمناک بر روی آن قرار دهید.

تولید کنجد قهوه ای به صورت فله

تولید کنجد قهوه ای به صورت فله در سال های اخیر به دلایل بسیار زیادی از جمله، استقبال بی نظیر مشتریان داخلی و حتی خارجی از خرید این محصول، تولید کنجد قهوه ای به صورت فله به صورت قابل توجهی افزایش داشته است که تولید گسترده این محصول باعث شده تا علاوه بر عرضه در بازار های داخلی به سایر کشورهای خارجی نیز صادر شود و مورد توجه و محبوبیت بسیاری از متقاضیان خارجی قرار بگیرد.

تولید این محصول اغلب به روش های صنعتی با دستگاه های مجهز انجام می شود که در روش صنعتی به دلیل استفاده از ابزار آلات مخصوص، می توان در مدت زمان کوتاه با حداقل نیروی انسانی تعداد زیادی از این محصولات را تولید کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید