مراکز تولید کنجد محلی برای مصارف خوراکی

مراکز تولید کنجد محلی برای مصارف خوراکی در سراسر کشور مشغول فعالیت می باشند و تمام قدرت خود را به کار می گیرند تا بتوانند محصول مثال زدنی را در اختیار مشتریان بگذارند.

کنجد ماده غذایی بسیار مغذی محسوب می شود به همین دلیل به جای گوشت در بسیاری از کشور های فقیر به کار می رود و طبع گرم و تری دارد و خواص معجزه زای آن باعث شده محبوبیت زیادی پیدا کند.

مراکز تولید کنجد محلی برای مصارف خوراکی

تفاوت کنجد محلی با کنجد صنعتی

تفاوت کنجد محلی با کنجد صنعتی کنجد محلی در مقایسه با کنجد صنعتی طعم بی نظیری دارد علاوه بر این کنجد صنعتی چون بو داده شده است و تحت حرارت قرار گرفته برخی از مواد مغذی آن از بین می رود ولی کنجد محلی بدون بو می باشد به همین دلیل تمام خواص درمانیش حفظ شده و همین باعث گردیده فروش کنجد محلی روندی صعودی داشته باشد.

به عنوان نمونه گرفتگی صدا را رفع می کند و باعث نرم شدن روده و معده می شود و به تقویت نیروی جنسی و رفع قلنج کمک می کند برای این منظور می توانید کنجد را آسیاب کنید و با سرکه ترکیب و میل نمایید.

برای پوست مفید می باشد و تورم، سیاهی و کبودی پوست را از بین می برد و پوست را نرم می کند برای جلوگیری از سوختگی و تاول نزدن سوختگی می توانید از ضماد کنجد برای روی سوختگی استفاده کنید.

خاصیت قاعده آوری و ادرارآوری دارد ضد رماتیسم می باشد و فشار خون را کاهش می دهد برای درمان بواسیر مفید است برای درمان نفخ شکم و باد روده می توانید کنجد کوبیده شده را با عسل ترکیب و میل کنید.

زکریای رازی برای درمان فراموشکاری و لرزیدن اندام های بدن از ترکیب کنجد کوبیده، توت خشک و مغز گردو استفاده می کرده است و برای اثر بخشی آن توصیه می کرد که به مدت یک ماه هر روز از آن میل شود.

کنجد باعث سوخت و ساز اسید های چرب علی الخصوص در خانم های یائسه می شود که این به نوبه خودش تاثیر مثبتی روی هورمون های جنسی گذاشته است و باعث تعادل هورمون ها خواهد شد.

تولید کنجد محلی برای مصرف خوراکی

تولید کنجد محلی برای مصرف خوراکی تولید کنجد محلی برای مصرف خوراکی توسط تولید کنندگان معتبر و صاحب نام مختلفی انجام می شود که محصول تولیدی هر کدام از آن ها از نظر کیفیت فوق العاده می باشند و ارزش غذایی کنجد باعث شده تولید آن بازار پر رونقی پیدا کند.

به عنوان نمونه یک قاشق غذا خوری کنجد دارای 2 گرم پروتئین، 52کالری، 1 میلی گرم تیامین، 57 میلی گرم فسفر، 3 میلی گرم آهن، 7 میلی گرم روی، 87 میلی گرم کلسیم، 2 میلی گرم منگنز، 31 میلی گرم منیزیوم و 4 میلی گرم مس می باشد و همین باعث شده عرضه کنجد خوراکی افزایش یابد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید