مراکز تولید کنجد محلی تازه به صورت عمده

مراکز تولید کنجد محلی در این راستا با تولید محصولی ارگانیک و باکیفیت توانسته بازار داخلی و خارجی را به دست بگیرد، کنجد را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت از این مجموعه بدون واسطه و مستقیم بخواهید. کنجد یکی قدیمی ترین گیاهان روغنی در جهان می باشد که بسیار مقاوم بوده و از خواص درمانی بالایی برخوردار است.

مراکز تولید کنجد محلی تازه به صورت عمده

طبع کنجد تازه سفید برای بانوان

طبع کنجد تازه سفید برای بانوان کنجد سفید طبع گرم و خشکی دارد و منبع خوبی از پروتئین، اسید آمینه و ویتامین D می باشد. منبع خوبی از منیزیم و پتاسیم است و از دیابت جلوگیری می کند و باعث کاهش فشار خون و گلوکز پلاسما در افراد دیابتی می شود. همچنین منبع خوبی از آهن و اسید فولیک بوده و برای درمان کم خونی مفید است و از بیماری های خونی پیشگیری می کند. برخی از خواص کنجد تازه سفید برلی بانوان عبارتند از:

  • به سلامت قلب و عروق کمک کرده و به دلیل داشتن خاصیت ضد التهابی و آنتی اکسیدانی برای تقویت سیستم ایمنی بدن مفید است.
  • منبع خوبی از اسید اولئیک و چربی های غیر اشباع بوده و باعث کاهش کلسترول بد خون و افزایش کلسترول خوب بدن می شود
  • به دلیل داشتن منیزیم و ترکیبات فیتات ها برای درمان سرطان مفید است و خطر ابتلا به تومور های کولورکتال را کاهش می دهد.
  • غنی از فیبر بوده و برای تقویت دستگاه گوارش و روده بزرگ مفید است و به دفع یبوست کمک بالایی می کند
  • حاوی مس بوده و برای تسکین آرتریت روماتوئید مفید است و به درمان درد و ورم مربوط به آرتریت کمک بالایی می کند.
  • به دلیل داشتن ویتامین C برلی سلامت دستگاه تنفسی مفید است و از آسم، سینوزیت و اختلالات تنفسی جلوگیری می کند.
  • دارای مقادیر زیادی کلسیم و ویتامین D بوده و برای تراکم و سلامت استخوان ها مفید است و از پوکی استخوان ها پیشگیری می کند.

فروش کنجد محلی تازه عمده

فروش کنجد محلی تازه عمده فروش کنجد تازه همیشه پر رونق و پر فروش بوده است. فروش این محصول از تولیدی ها و مجموعه ما به دلیل بدون واسطه بودن بسیار ارزان قیمت و سود آور می باشد کشور ما یکی از تولید کنندگان برتر کنجد در جهان می باشد و هرسالا اراضی زیادی به زیر کشت کنجد می رود تا نیاز مردم تامین گردد.

این محصول نمونه های مختلفی دارد و از آنها استفاده های مختلفی به عمل می آید. یکی از گونه های این محصول کنجد محلی عمده است که از آن بیشتر برای روغن گیری استفاده می شود. دانه کنجد به دلیل حجم کمی که دارد بیشتر به صورت عمده خرید و فروش می شود.

قیمت فروش کنجد بسته به نوع و کیفیتی که دارد متغیر است و قیمت ثابتی ندارد. شما می توانید برای خرید و فروش و دریافت استعلام قیمت روز کنجد درجه یک به صورت اینترنتی و بدون واسطه با کارشناسان ما در ازتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید