مراکز تولید کنجد مرغوب در بسته های صادراتی

کنجد مرغوب را به صورت فله و بسته بندی شده در بازار به فروش می رسانند مراکز تولید کنجد در مکان های مختلفی در ایران است که شامل، خوزستان، شهر های شمالی کشور، بوشهر، لار و اصفهان می باشد، در این بین کنجد های مرغوب را به عنوان کنجد صادراتی بسته بندی می کنند و به کشورهای متقاضی صادر می نمایند.

مراکز تولید کنجد مرغوب در بسته های صادراتی

معرفی انواع مختلف کنجد مرغوب

معرفی انواع مختلف کنجد مرغوب کنجد دارای انواع مختلفی می باشد که هر کدام از آنها دارای خصوصیات منحصر به فردی می باشند در ادامه به معرفی انواع مختلف کنجد می پردازیم و ویژگی های کنجد مرغوب را نام می بریم از نظر رنگ کنجد به سه دسته تقسیم می شود.

  • کنجد سفید: برای روغن گیری این کنجد بسیار متداول تر است و کیفیت روغن خوبی دارد.
  • کنجد قهوه ای: گفته می شود که خواص روغن کنجد قهوه ای از کنجد سفید بیشتر می باشد.
  • کنجد سیاه: این کنجد بیشتر در کشور های آسیای جنوبی کشت می شود و از نظر عطر و طعم بسیار قوی تر از دو کنجد دیگر است این کنجد حجم روغن تولیدی آن بسیار بالاست به همین دلیل صرفه اقتصادی دارد.

کنجدها بر اساس نوع کشور تولید کننده نیز نامگذاری می شوند که شامل کنجد ایرانی، کنجد افغانی، کنجد آرژانتینی، کنجد هندی، کنجد پاکستانی و کنجد سودان می باشند هر کدام از این کنجدها خصوصیات مربوط به خود را دارند، با این حال کنجد ایرانی در دسته کنجد های مرغوب در بازار شناخته می شود.

کنجد را بعد از برداشت دو مرحله بوجاری می کنند تا خس و خاشاک و سنگ ریزه از آن جدا شود و سپس می شویند تا کنجد تمیز گردد، گاها بعد از این مرحله پوست کنجد گرفته می شود که این بر اساس نوع مصرف آن انجام می گردد یا این حال ارزش غذایی کنجد همراه با پوست بسیار بیشتر است و این موضوع به دلیل وجود فیبر در پوسته آن است.

ارائه کنجد مرغوب صادراتی

ارائه کنجد مرغوب صادراتی این مجموعه در زمینه ارائه کنجد مرغوب صادراتی فعالیت می نمایند در کشور این محصول را به صورت عمده به فروش می رساند به این ترتیب با قیمت بسیار مناسبی می توان آن را تهیه کرد، غیر از فروش کنجد صادراتی در کشور آن را به کشور های دیگر صادر می نماید.

کنجد سفید جزء کنجد های مرغوب تولید شده در ایران است که به عنوان کنجد مرغوب صادراتی شناخته می شود از نظر قیمت کنجد مرِغوب در این سایت به دلیل فروش عمده بسیار مقرون به صرفه می باشد به همین دلیل افرادی که از این محصول به میزان بالا استفاده می کنند برای مصارف مختلف که شامل روغن گیری، تهیه ارده، استفاده در پخت شیرینی و … می توانند به صورت عمده آن را از ما خریداری نمایند.

متقاضیان برای خرید می توانند با استفاده از راه های ارتباطی موجود در سایت با کارشناس فروش ما تماس حاصل کنند و میزان سفارش مور نظر خود را ثبت نمایند همچنین در صورت نیاز به راهنمایی برای خرید محصول می توانند از کارشناس ما مشاوره دریافت کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید