مراکز عرضه کنجد شیرین صادراتی

کنجد یکی از مواد غذایی بسیار مفید مغذی می باشد که کاربردهای زیادی را دارد،این محصول مفید دارای طعم بی نظیر و خوبی می باشد که مصرف کنندگان زیادی را نیز دارد. مراکز عرضه کنجد شیرین صادراتی این نوع کنجد را به صورت فله و جزیی عرضه می کند،کنجد صادراتی دارای کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی نسبت به سایر کنجد ها می باشد.

مراکز عرضه کنجد شیرین صادراتی

مراحل تولید کنجد شیرین

مراحل تولید کنجد شیرین کنجد یکی از محصولات ایرانی می باشد که خاستگاه آن استان خوزستان می باشد، و در این شهر بیشترین میزان کنجد کشت و سپس برداشت می شود که طرفداران زیادی را نیز دارد.

در اینجا می خواهیم درباره مراحل تولید کنجد شیرین صحبت نماییم؛

در ابتدای کاشت کنجد باید بدانیم که کنجد یک محصول بسیار ریز است و هم چنین وزن خیلی کمی را هم دارد،پس باید زمینی که زیر کشت کنجد می رود خاکی بسیار نرم داشته باشد. میزان بذری که در موقع کشت به کار می رود بستگی به زمین و همین طور بستگی به میزان هکتار زمین دارد، فاصله ردیف ها هم موقع کشت باید رعایت شود و سم مخصوص آن زده شود.

کنجد را بیشتر در نیمه دوم تیر ماه هر سال کشت می کنند که اگر زودتر از این موعد و یا دیرتر از موعد مقرر این محصول کشت شود آن چنان که باید، نمی تواند به بار بنشیند. کنجد محصولی است که در برابر تنش کم آبی طاقت زیادی را دارد ولی اگر کمبود آب را داشته باشد و اب به موقع به آن نرسد این محصول خشک شده و از بین خواهد رفت.

این ماده غذایی مفید بر اساس زمان بندی مناسبی که دارد آبیاری می شود و سپس در فصل برداشت آن را برداشت نموده و کارهای فراوری آن را انجام می دهند و به معرض فروش می گذارند.

پخش کنندگان کنجد شیرین صادراتی

پخش کنندگان کنجد شیرین صادراتی پخش کنندگان کنجد شیرین صادراتی در همه شهرها و استان های کشور ما وجود دارند و این محصول پر خاصیت را در کیفیت های متفاوت و با قیمت مختلف در دسترس مشتریان قرار میدهند. قیمت کنجد شیرین بسته به کیفیت و مرغوبیت آن و هم چنین بسته به مقدار آن متفاوت است، در واقع هر چه قدر که کیفیت این محصول مذکور بیشتر باشد قیمت آن بالاتر خواهد بود.

اگر بتوان کنجد شیرین را به صورت مستقیم و عمده خریداری کرد بسیار به صرفه تر خواهد بود، زیرا که دست واسطه در میان نیست و آن را می توان ارزان تر تهیه کرده و با قیمت مناسب فروخت. کنجد را می توان به صورت اینترنتی و از طریق وب سایت شرکت های معتبر خریداری نمود و در وقت و هزینه صرفه جویی کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید