مرکز ارائه کنجد قهوه ای عمده در تولید آرد کنجد

امروز مراکز مختلفی جهت توزیع کنجد قهوه ای و یا سایر ارقام کنجد موجود است اما تعداد کمتری از آنها بهترین مرغوب ترین کنجد را برای مشتریان مهیا می کنند موجود قهوه ای بسیار خوشمزه و مقوی است و البته نسبت به کنجد سیاه قیمت کمتری هم دارد البته پارامترهایی و قیمت کنجد نیز تاثیر می گذارد همچون کیفیت کنجد، تازگی و تمیزی ، نوع بسته‌بندی ، نحوه خرید مشتریان و البته خرید به صورت فله ای و بسته بندی شده.

مرکز ارائه کنجد قهوه ای عمده در تولید آرد کنجد

روش صنعتی تهیه آرد از کنجد قهوه ای

روش صنعتی تهیه آرد از کنجد قهوه ای کنجد در رنگ های مختلفی در بازار موجود است سیاه سفید و قهوه‌ای گونه های متفاوتی از آن هستند البته نحوه آماده کردن کنجد در کارخانه ها باعث ایجاد رنگ های مختلف از کنجد می شود مثلاً در طبیعت رنگ کنجد به رنگ کرم است اما زمانی که پوسته آن جدا شود رنگ آن کاملا سفید می باشد.

از کنجد جهت تهیه ارده، ارد کنجد و روغن کنجد استفاده می شود. آرد کنجد از دانه های باکیفیت کنجد تهیه میشود به این صورت که ابتدا روغن از دانه ها جدا می شود و چون بیشتر دانه کنجد از روغن است در نهایت تبدیل به پودر یا همان آرد کنجد می شود از این ماده در بخش های زیادی استفاده می گردد مثلاً در پخت انواع نان و شیرینی و یا حتی در تهیه دسر و صبحانه ای دلچسب به کار رود.بالا بودن ارزش غذایی این محصول باعث شده در جامعه امروز مورد توجه ویژه قرار بگیرد افراد زیادی خواهان استفاده از آن باشند. آرد کنجد یا اصطلاحاً کنجاله کنجد برای افرادی که به رژیم های غذایی کم کربوهیدرات علاقه‌مند هستند انتخاب بسیار مناسبی است.

بعد از تولید آرد کنجد می توان آن را در سالادها، خوراکهای مرغ و گوشت و سبزیجات پخته شده به کار برد. کنجد قهوه ای دارای خواص بسیاری است از جمله اینکه مقدار زیادی آنتی اکسیدان درون آن نهفته است که برای پوست بسیار مفید است کنجد قهوه ای همچنین مواد مغذی و ویتامین های بسیاری دارد که باعث تقویت سیستم ایمنی بدن و جلوگیری از هرگونه ابتلا به سرماخوردگی و آنفولانزا موثر است. علت غافل نشوید کنجد قهوه ای در برطرف کردن یبوست نتایج بسیار داشته است.

توزیع عمده کنجد قهوه ای در تهیه آرد

توزیع عمده کنجد قهوه ای در تهیه آرد یکی از با کیفیت ترین انواع کنجد کنجد ایرانی است بهتر است که از این نوع کنجد جهت تهیه آرد و دیگر فرآوری های کنجد استفاده شود تولید کنندگان زیادی در کشور جهت رفع نیازهای داخلی انواعی از کنجد را تهیه و توزیع می کنند که مشتریان می‌توانند به صورت مستقیم یا غیر مستقیم محصول خود را بسته به میزان مصرف خود و نوع مصرف خریداری کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید