مرکز توزیع کنجد صادراتی درجه یک فله

فروش کنجد صادراتی فله سبب شده تا با حذف واسطه ها و دلالان از بازار فروش این محصول، کنجد با قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای به دست مصرف کنندگان برسد. در مراکز ما کنجد فله به صورت کاملا بهداشتی و با بهره گیری از بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات تولید و در بسته بندی های استاندارد به کشور های مختلف صادر می شود . صادرات کنجد خوراکی به صورت فله ای باقیمتی بسیار پایین تر از کشور های دیگر صورت می گیرد.

با تمامی این تفاسیر کاملا بدیهی است که این کنجد ایرانی با استقبال ویژه ای از سوی مصرف کنندگان خارج از کشور رو به رو باشد . امروزه بسیاری از سایت ها و فروشگاه ها در زمینه عرضه انواع کنجد فعالیت می کنند و شما نیز می توانید به راحتی به این محصول دسترسی داشته باشید و آن را به صورت حضوری و یا غیر حضوری خریداری نمایید.

مرکز توزیع کنجد صادراتی درجه یک فله

تفاوات انواع مختلف کنجد خوراکی

تفاوات انواع مختلف کنجد خوراکی دو نو ع کنجد به نام های کنجد سیاه و دیگری کنجد سفید در بازار وجود دارد که تفاوت های دارند این تفاوت ها عبارتند از:

  • یکی از تفاوت بارز آن ها در رنگ است که کنجد سیاه به دلیل اینکه پوسته ی رویی آن کنده نشده به کنجد سیا معروف است در حالی که کنجد سفید پوسته ی رویی ندارد.
  • دیگر تفاوت در مز هی آن ها است که کنجد سیاه به دلیل داشتن پوسته مزه ی تلخی دارد اما کنجد سفید دارای طعمی شیرین است.
  • دانه های کنجد سیاه کلسیم بیشتری نسبت به دانه های کنجد سفید دارند.
  • کنجد سیاه برای طبخ غذا در کشورهای شرق آسیا استفاده می شود ولی کنجد سفید در غذای کشور های غربی بیشتر به کار می رود.

بازار صادرات انواع کنجد خوراکی

بازار صادرات انواع کنجد خوراکی فروش انواع کنجد به صورت مستقیم و بدون واسطه سبب شده تا هزینه های پرداختی از سوی خریداران محصول به صورت چشمگیری کاهش یابد انواع زیادی کنجد در بازار وجود دارد که باقیمت های گزاف به فروش می رسد کنجد با دارا بودن مقادیر بالایی از ویتامین ها و مواد معدنی از اهمیت بالایی برخور دار است و مصرف آن فواید زیادی رابه بدن می رساند وسالهاست که با اسقبال ویژه ای از سوی خریداران مواجه شده است ودارای طعم و مز ه ی فوق العاده ای است و در تهیه انواع کیک ها وشیرینی ها کاربرد دارد.

عرضه کنجد خوراکی به صورت جزئی و عمده به فروش می رسد. کنحد در بازارهای داخلی و خارجی از جایگاه ویژ ه ای برخوردار است وجزو محصولات پر فروش ما محسوب می شود . صادرات این محصول به صورت عمده به کشورهای همسایه از طریق بازرگانان ایرانی صورت می گیرد وسبب می شود تا آوازه ی این کنجد عطر به عنوان کنجد صادراتی در جهان بپیچد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید