مرکز تولید کنجد لار ارده در بسته های ۱۰۰ گرمی

ارده کنجد لار یکی از بهترین و مرغوبترین نوع ارده در سطح کشور می باشد که طعمی فوق العاده داشته و خواص بی نظیری دارد، این محصول سرشار از انواع ویتامین ها و مواد معدنی و هم چنین آنتی اکسیدان ها بوده به همین خاطر می تواند در سلامت بدن نقش بسزایی را ایفا کند.

مرکز تولید کنجد لار ارده بهترین محصولات خود را در بسته بندی های ۱۰۰ گرمی به بازارهای داخلی عرضه کرده و شما مشتریان عزیز می توانید بسته به نوع احتیاجات خود آن را در بازار های سراسری تهیه کنید.

مرکز تولید کنجد لار ارده در بسته های ۱۰۰ گرمی

نحوه تهیه ارده از کنجد لار

نحوه تهیه ارده از کنجد لار ارده کنجد لار دو روش سنتی و صنعتی قابل تهیه و تولید می باشد که ما در این مقاله می خواهیم نحوه تولید ارده را به شما آموزش دهیم قطعاً با کمی دقت و حوصله می توانید در خانه بهترین ارده را درست کنید.

مواد لازم جهت تهیه ارده، کنجد ۳۰۰ گرم و روغن مایع ۳ الی ۴ قاشق غذاخوری

ابتدا کنجد لار را که از قبل تهیه کرده ایم را به خوبی شسته و اجازه می دهیم تا خشک شود سپس آن را درون ظرفی ریخته و بر روی حرارت ملایم می گذاریم تا به خوبی بود داده شده و از حالت خامی خارج شود فقط دقت داشته باشید تا هر چند دقیقه یک بار آن را به خوبی هم زده تا کنجد نسوزد زیرا باعث تلخی آن می شود و پس از آن که کمی تغییر رنگ داد آن را از روی حرارت بر می داریم.

در مرحله بعد کنجد را درون غذاساز ریخته و چند پالس می زنیم حالت کرمی به خود گرفته و از حالت پودری خارج شود و بعد روغن کنجد و یا روغن معمولی را به آن اضافه کرده و دوباره چند پالس می زنیم تا حالت یکنواخت پیدا کند.

شما به همین راحتی می توانید ارده سالم و بدون مواد نگهدارنده را در خانه حاضر گرده و اگر تمایل داشتید می توانید از شیرین کننده های طبیعی مانند عسل و یا شیره انگور و یا خرما استفاده کنید.

فروش ارده کنجد لار بسته ای

فروش ارده کنجد لار بسته ای فروش ارده کنجدی لار در بسته بندی های مختلف و در حجم های گوناگون به صورت آنلاین و غیر حضوری در این سایت رسمی امکان پذیر می باشد و متقاضیان می توانند در سراسر کشور برای خرید بهترین نمونه مرغوب کاملاً بهداشتی بوده و مورد تایید وزارت بهداشت و سلامت می باشد را با قیمتی ارزانتر از بازارهای داخلی و بدون واسطه از طریق ما تهیه کنید کافیست فقط سفارشات خود را ثبت کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما ارسال کنیم.

هم چنین باید گفت که عرضه کنجد لار در این سامانه امکان پذیر می باشد و شما مشتری عزیز می توانید جهت تهیه آن با واحد فروش ما تماس گرفته و محصول مورد نظر خود را به صورت کلی و جزئی خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید