مرکز فروش کنجد روغن گیری مرغوب

دانه کنجد از گیاه کنجد که یک گیاه روغنی است به دست می اید. این گیاه بسیار مقاوم بوده و در ابتدا فقط بومی هند و افریقا بوده است ولی هم اکنون در اکثر نقاط دنیا و اکثر کشور ها کشت می شود.

کنجد روغن گیری متفاوت با دیگر کنجد هاست و از همه نوع کنجد نمی توان روغن گرفت. کنجد مناسب برای روغن گیری بیشتر به رنگ قهواه ای و سیاه می باشد و کنجد هایی که سفید رنگ هستند برای روغن گیری مناسب نیستند. پس تهیه کنجد های مناسب برای روغن گیری بسیار حائز اهمیت است. این شرکت کنجد خیال شما را از این بابت راحت کرده و مرغوب ترین و مناسب ترین کنجد را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

مرکز فروش کنجد روغن گیری مرغوب

روش تهیه کنجد روغن گیری

روش تهیه کنجد روغن گیری کنجد خواص زیادی برای سلامتی شما دارد. دانه های کنجد ارزش غذایی بالایی دارند و کالری زیادی در اختیار شما قرار می دهند. کنجد حاوی مقادیر زیادی ویتامین از جمله کلسیم ، مس ، آهن ، منیزیم و … است. دانه کنجد موثر در کاهش فشار خون ، جلوگیری از دیابت ، مفید برای قلب ، پیشگیری سرطان ، درمان کم خونی و … است بنابراین مصرف این دانه استثنایی خصوصا در رژیم و برنامه غذایی روزانه بسیار حائز اهمیت است. روغن کنجد یکی از مفید ترین روغن ها می باشد و مصرف ان برخلاف دیگر روغن ها نه تنها ضرر نداشته بلکه برای سلامتی بسیار مفید است. روغن کنجد علاوه بر استفاده در سرخ کردن غذا ها به عنوان چاشنی برای طعم غذا نیز کاربرد دارد پس قطعا استفاده از کنجد روغن گیری با کیفیت تاثیر زیادی بر روی طعم و مزه ان دارا می باشد. برای گرفتن روغن از دانه کنجد در کارخانه ابتدا پوسته و دیگر اجسامی که با دانه های کنجد مخلوط هستند را جداسازی می کنند سپس کنجد ها را با دستگاه مخصوص به اصطلاح بو می دهند تا اماده اسیاب کردن بشوند.

بعد از این مرحله کنجد های بو داده شده را وارد دستگاه اسیاب می کنند تا اسیاب شوند. پس از اسیاب دانه های کنجد به شکل یک خمیر در می ایند و پس از عبور این مواد از صافی روغن کنجد خالص به دست می اید.

مراکز خرید کنجد روغن گیری

مراکز خرید کنجد روغن گیری فروشگاه کنجد مرغوب ترین ، تازه ترین و با کیفیت ترین کنجد های روغن گیری را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. شما می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه کنجد روغن گیری را به صورت کیلویی در وزن های متفاوت سفارش دهید. خرید از این فروشگاه به صورت مستقیم و بی واسطه می باشد بنابراین تمامی قیمت ها بسیار مناسب و نسبت به بقیه فروشگاه ها ارزان تر می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید