مرکز پخش کنجد قهوه ای فله ای

محصول کنجد یکی از قدیمی ترین دانه های غذایی بوده که از دوران گذشته افراد از آن استفاده می کردند، که این محصول امروزه نیز به دلیل ارزش غذایی بسیار بالایی که در درون خود جای داده است، طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است به طوری که در کشور ما افراد بسیاری با مراجعه به مراکز پخش ، کنجد قهوه ای را به صورت فله ای و یا کیلویی خریداری می کنند.

مرکز پخش کنجد قهوه ای فله ای

موارد مصرف کنجد قهوه ای

موارد مصرف کنجد قهوه ای همانطور که گفتیم محصولات کنجد دارای کاربردهای فراوانی در تهیه انواع غذا ها می باشند که این محصول خود به دو نوع کنجد سفید و کنجد قهوه ای تولید و در بازار عرضه می شود.

لذا در کشور ما و همچنین در مناطق آسیایی بیشترین مصرف را، کنجد قهوه ای داشته و افراد از این نوع کنجد در تولید و پخت انواع شیرینی ها و شکلات ها و همچنین به عنوان تزیین بر روی انواع نان و کیک ها نیز استفاده می کنند.

علاوه بر آن تولیدکنندگان از کنجد قهوه ای، در تولید انواع روغن کنجد و ارده کنجد نیز استفاده می کنند و فرآورده های حاصل از این نوع کنجد را به صورت عمده با بسته بندی های مختلف در بازار مصرف به فروش می رسانند.

همچنین محصول کنجد به دلیل وجود مواد معدنی از قبیل: کلسیم بسیار زیاد، آهن، روی، پتاسیم و انواع ویتامین ها، میتواند خواص بسیار زیادی را برای بدن به همراه داشته باشد که برخی از این خواص شامل:

  1. تقویت و جلوگیری از پوکی استخوان
  2. درمان کم خونی
  3. تقویت حافظه
  4. تقویت سیستم ایمنی بدن
  5. درمان فشارخون بالا
  6. مناسب برای رشد مو و تقویت پوست

علاوه بر آن افرادی که قصد کاهش وزن را دارند نیز می توانند با تهیه محصول روغن کنجد اصل از تجمع چربی های مضر در بدن خود خودداری کرده و با استفاده از روغن کنجد تصفیه شده به روند کاهش وزن خود کمک کنند.

قیمت عمده کنجد قهوه ای فله

قیمت عمده کنجد قهوه ای فله

در کشور ما افراد بسیاری امروزه به تولید محصول کنجد پرداخته و این محصول را با قیمت ارزن به بازار ارائه میدهند و خریداران نیز برای خرید این محصول به مراکز فروش کنجد رفته و با مناسب ترین قیمت، کنجد فله ای را خریداری می کنند.

لذا به دلیل استفاده فراوان از کنجد قهوه ای و همچنین تولیدات بالای فرآورده های حاصل از این نوع کنجد، موجب شده تا فروش کنجد قهوه ای در بازار مصرف افزایش یابد که این امر باعث افزایش تولیدات این محصول نیز می شود.

لذا تهیه کنجد به صورت عمده و یا فله ای بهتر است از مراکز تولید این محصول صورت گیرد، زیرا افراد با مراجعه حضوری به مراکز تولید می توانند بهترین و با کیفیت ترین کنجد قهوه ای را انتخاب کرده و بدون وجود واسطه با قیمت ارزان تر از بازار مصرف تهیه و خریداری کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید