پخش مستقیم کنجد ارزان شور بسته بندی

کنجد از جمله دانه های روغنی به شمار می آید که به شکل های مختلفی در بازار ها ارائه می گردد و یکی از آن ها کنجد های برشته شده است که معمولا به شکل شور در بازار های یافت می شود، پخش مستقیم کنجد ارزان شور بسته بندی به شکل کیلویی انجام می شود و به ازای خرید های عمده و بالاتر از ۵ کیلوگرم می توان از تخفیف های فوق العاده بهره مند شد.

پخش مستقیم کنجد ارزان شور بسته بندی

موارد مصرف کنجد شور به صورت خوراکی

موارد مصرف کنجد شور به صورت خوراکی کنجد شور از آن جایی که دارای خواص و طعم بی نظیری است به شکل خوراکی مورد استفاده قرار می گیرد و در ادامه به مهم ترین موارد مصرف آن اشاره خواهد شد؛

  • کنجد شور یک منبع مهم از لحاظ داشتن عنصر مس می باشد و به این ترتیب می توان با استفاده از آن بسیاری از مشکلات خونی نظیر بسته شدن عروق، غلیظ شدن خون و همچنین برخی مشکلات قلبی را به راحتی درمان کرد.
  • از دیگر موارد مصرف آن برای کاهش چربی های بد خون و همچنین کلسترول خون است، چرا که این دانه های کوچک حاوب انواع اسید های چرب اشباع نشده است و مصرف آن باعث می شود که میزان چربی‌های اشباع شده در خون کاهش یافته و فرد دچار چربی خون بالا نشود.
  • میزان اسید فولیک موجود در انواع کنجد های برشته و شور شده به قدری زیاد است که بسیاری از پزشکان مصرف آن را به منظور کاهش علائم کم خونی و همچنین کاهش احتمال بروز نقص در جنین به زنان باردار توصیه می کنند، گفتنی است که بسیاری توانسته ‌اند با مصرف آن برخی از کمبود های ریز مغذی بدن را به راحتی تامین کنند، به طور مثال می توان در این کنجد ها فسفر و منگنز به همراه ویتامین b نیز یافت.

عرضه کنجد ارزان شور بسته ای

عرضه کنجد ارزان شور بسته ای عرضه کنجد ارزان شور بسته بندی در بسته های نایلونی و یا ظروف پلاستیکی در مقدار های عمده و کیلویی صورت می ‌گیرد و با توجه به این که محصولات کاملا پلمپ شده هستند، از لحاظ بهداشتی و درجه کیفی در سطح بالایی قرار داشته و بسیاری از خریداران از این عرضه کننده کاملاً راضی هستند.

قیمت کنجد شور که در این مجموعه ارائه می گردد، نسبتا پایینی بوده و این باعث می شود که به راحتی به توان آن ها را در هر مقدار دلخواهی تهیه کرد، از آن گذشته این که محصولات عرضه شده از درجه کیفی صادراتی برخوردار بوده و می توان با خرید از این مجموعه، بهترین محصول تولیدی در کشور را تهیه کرد، لازم به ذکر است که ارسال این محصولات به هر نقطه ایران قابل انجام است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید