پخش مستقیم کنجد فله صادراتی در بازار تهران

پخش مستقیم کنجد فله صادراتی در بازار تهران، با بالاترین کیفیت، به دلیل خواص بی نظیر و معجزه آسای این دانه های روغنی رواج بالایی یافته است. کنجد بمب انرژی است، برای این که این منبع انرژی را ارزانتر خرید کنید، آن را به صورت فله ای از ما دریافت نمایید.

پخش مستقیم کنجد فله صادراتی در بازار تهران

دستور پخت کلوچه کنجدی خانگی

دستور پخت کلوچه کنجدی خانگی کنجد یکی از پر مصرف ترین دانه های روغنی می باشد، که در کشور ما محبوبیت فراوانی دارد. و در بیشتر آشپزخانه های ایرانی یافت میشود، واستفاده از آن در غذا ها و سلادها و دسرها به دلیل خواص بی نظیری که دارد، فراموش نمی شود. اینک در این بخش از مطالب شما را با دستور پخت کلوچه کنجدی خانگی که یک میان وعده ی بسیار خوشمزه برای کودکان و همچنین بزرگسالان می باشد آشنا می کنیم.

مواد مورد نیاز پخت کلوچه کنجدی خانگی

  • تخم مرغ ۲ عدد
  • پودر شکر ۱ پیکانه
  • آرد سفید ۳ پیمانه
  • روغن مایع ۳ چهارم پیمانه
  • ماست شیرین ۳ قاشق غذا خوری
  • بکینگ پودر ۱ قاشق غذا خوری سر صاف
  • پودر هل نصف قاشق غذا خوری
  • وانیل یک چهارم قاشق چایخوری
  • نمک نوک قاشق غذا خوری
  • کنجد به میزان دلخواه

ابتدا پودر شکر و وانیل را مخلوط می کنیم و تخم مرغ ها را به آن می افزایم، و با همزن، آن را تا جایی هم میزنیم که یک خمیر یک دست، کرم رنگ، و پفکی به دست بیاوریم.

در مرحله ی بعد روغن مایع را به مواد می افزاییم و مخلوط میکنیم. بعد بکینگ پودر را به ماست اضافه کرده هم میزنیم و کمی صبر میکنیم، تا پف کند و حباب روی آن ظاهر شود آن را به مخلوط تخم مرغ افزوده با دور کند همزن در حدی که کمی مخلوط شود هم می زنیم.

بعد پودر هل، آرد سه بار الک شده، نمک را مخلوط و به مواد می افزاییم و کمی هم می زنیم تا مواد کاملا مخلوط شوند مایع را درون ظرفی ریخته روی آن را با سلفون می پوشانیم و داخل یخچال ۲ الی ۳ساعت به آن استراحت می دهیم.

بعد از طی شدن زمان مورد از مواد به مقدار یک توپ کوچک برداشته و با دست گرد می کنیم، و روی آن مقداری کنجد می ریزیم. تمام مواد را به همین صورت آماده کرده و درون سینی فر که از قبل چرب کرده ایم با فاصله می چینیم، و سینی را حدود ۲۰ دقیقه درون فر با درجه حرارت ۱۷۰ درجه فارنهایت قرار میدهیم بعد از ۲۰ دقیقه کلوچه ی ما آماده خوردن می شود.

قیمت کنجد فله صادراتی در بازار تهران

قیمت کنجد فله صادراتی در بازار تهران قیمت کنجد صادراتی فله ای در بازار تهران بسیار با صرفه تر از خرید جزئی آن می باشد.امروزه عرضه کنجد فله به دلیل افزایش خریداران، در حجم بسیار بالایی، انجام می شود. ما این محصول را بدون واسطه، با قیمت کاملا به صرفه به مشتریان خود ارائه و خرید فله این این محصول را به دلیل به صرفه بودن به خریداران خود پیشنهاد می دهیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید