کنجد روغن گیری یک کیلویی صادراتی

کنجد نامی است که همه ما بار ها وبار ها با آن روبرو شده ایم . کنجد گیاهی است یک ساله که ارتفاع آن گاها به یک متر نیز می رسد . اشاره به این نکته حائز اهمیت می باشد که تنها قسمت قابل استفاده گیاه کنجد دانه های آن می باشد. شاید باور این موضوع سخت باشد اما دانه های کوچک کنجد دارای خواص بیشماری برای بدن انسان می باشد .

شما می توانید برای تهیه کنجد روغن گیری با مشاورین ما تماس برقرار کرده و محصول مورد نظر را از ساده ترین راه ممکن تهیه کنید.

کنجد روغن گیری یک کیلویی صادراتی

نحوه روغن گیری کنجد به روش صنعتی

نحوه روغن گیری کنجد به روش صنعتی روغن گیری کنجد به دو صورت سنتی و صنعتی صورت می گیرد.

  1. در روش سنتی می بایست کنجد با استفاده از وسایلی نظیر مخلوط کن آسیاب کرده و روغن آن را استخراج کرده . یک روش دیگر برای تهیه روغن کنجد مالش یا ورز دادن آن است که از دیرباز تا امروز مورد استفاده قرار می گرفته.
  2. با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی و ابزار آلات صنعتی، این روش به مراتب معقول تر و ساده تر از روش سنتی می باشد. روغن گیری صنعتی به دو روش پرس گرم و سرد صورت می گیرد. در روش پرس گرم به دلیل وجود حرارت بالا، روغن بدست آمده دارای دمایی بالایی می باشد و به همین دلیل روغن بسیاری از خواص مفید خود را از دست می دهد . دومین روش برای تولید روغن کنجد صنعتی روش پرس سرد می باشد که نسب به روش قبلی بسیار مناسب تر می باشد زیرا در این روش به دلیل دمای نسبتا پایین (حدود 40 درجه ) خواص و فواید روغن محفوظ می ماند . در این روش روغن عاری از هرگونه مواد مضر و نگهدارنده می باشد.

بازار صادرات کنجد روغن گیری

شرکتهای زیادی در ایران در ضمینه تولید و صادرات کنجد روغن گیری فعالیت می کنند. روغن کنجد محصولی بسیار پر مصرف و پر فروش می باشد که تولید و فروش آن توسط تولید کننده ای مطمئن و معتبر صورت می گیرد. از مهم ترین مصارف کنجد استفاده از روغن این محصول می باشد. روغن کنجد دارای خواص درمانی فراوانی می باشد همچنین می توان از این محصول به عنوان طعم دهنده و روغن تهیه غذا نیز استفاده کرد.

قیمت روغن کنجد بسته به کیفیت و نحوه تولید آن دارای دامنه وسیعی می باشد اما باید این نکته را خاطر نشان کرد که همیشه قیمت پایین تر نشان دهنده کیفیت کم تر نیست .

شما می توانید از فرصت بدست آمده استفاده کرده و با نمایندگان فروش این محصول ارتباط برقرار کرده و خریدی لذت بخش و بدون دغدغه را تجربه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید