کنجد قهوه ای بو داده ۲۰۰ گرمی صادراتی

کنجد قهوه ای، دانه ای خوشمزه و بسیار مقوی با ارزش غذایی بالا است، که بیشترین روغن را در میان تمام دانه ها دارد. دانه های کنجد به دلیل داشتن کلسیم، آهن و فیبر میان وعده بسیار عالی برای کودکان می باشد و می توان آن را همراه عسل یا پنیر و یا به تنهایی خورد. همچنین می توان برای مزه بخشیدن به نان استفاده کرد. به لحاظ قیمت کنجد قهوه ای نسبت به کنجد سیاه از قیمت کمتری برخوردار است. کنجد قهوه ای صادراتی، از انواع محصولاتی است که ایران به سایر کشور های خاورمیانه صادر می کند.

کنجد قهوه ای بو داده ۲۰۰ گرمی صادراتی

آیا کنجد قهوه ای و کنجد سفید خواص متفاوتی دارند؟

آیا کنجد قهوه ای و کنجد سفید خواص متفاوتی دارند؟ کنجد از دیرباز، به دلیل علاقه بسیار ایرانی ها، مهمان سفره های صبحانه ما بوده است، بنابراین، کشور ایران یکی از تولید کنندگان دانه های کنجد می باشد. همچنین کشور هند نیز، یکی از انواع صادر کنندگان این دانه به شمار می رود.

دانه کنجد به سه دسته قهوه ای، سفید و سیاه تقسیم بندی می شود. دانه های کنجد قهوه ای ارزش غذایی و مواد مغذی بیشتری نسبت به کنجد سفید دارد. کنجد سفید اگر بو داده شود، مقدار زیادی از ویتامین و کلسیم و … را از در اثر حرارت از دست داده، بنابراین ارزش غذایی آن نسبت به کنجد قهوه ای کمتر می شود.اما، از نظر ظاهری ممکن است مردم کنجد قهوه ای و سیاه را انتخاب نکنند و به کنجد سفید روی آورند.

مزایای استفاده از دانه های کنجد شامل:کاهش خطر بیماری های قلبی، جلوگیری از سرطان ، درمان یبوست، جلوگیری از پوکی استخوان و… می باشد.همچنین، کنجد در افزایش هوش کودکان نیز تأثیر بسیار بسزایی دارد.اگر از خستگی و کمبود آهن رنج می برید، می توانید از آن استفاده کنید. همچنین کنجد، برای تقویت موهای ابرو و سر، بسیار مؤثر است.

توزیع کنجد قهوه ای، ممکن است در فروشگاه های مواد غذایی و یا عطاری ها صورت گیرد، و بنابراین شما به راحتی می توانید به عطاری محل زندگی خود مراجعه کرده و این دانه خوشمزه و مقوی را تهیه نمایید. طبق این گفته ها، اگر برای شما ارزش غذایی و مواد معدنی و ویتامین های کنجد مهم است، پیشنهاد ما به شما استفاده از کنجد قهوه ای می باشد.

قیمت نمونه صادراتی کجد قهوه ای ۲۰۰ گرمی

قیمت نمونه صادراتی کجد قهوه ای ۲۰۰ گرمی کنجد قهوه ای، بازار فروش بسیار خوبی دارد و می توان آن را در بسته بندی های متفاوت، وزن و رنگ متفاوت، از عطاری ها تهیه نمود.هر کدام از انواع کنجد بسته به وزن خود می تواند قیمت متفاوتی داشته باشد. برای تهیه آن، ابتدا از کیفیت آن مطمئن شوید. زیرا ممکن است آن را، با بهای بالاتر اما کیفیت کمتر خریداری کنید.اگر فروشنده مورد اطمینان شما باشد، کار شما در تهیه این دانه مقوی و خوشمزه بسیار راحت خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید