پخش کنجد سفید 25 کیلویی

کنجد سفید معروف ترین و محبوب ترین کنجد در بازار است. اکثر مردم نیز این کنجد را به عنوان کنجد سفید می شناسند. این نوع کنجد در مجموعه ما تولید و فرآوری می شود و پس از پردازش جهت برداشت و بسته بندی به کارخانه ارسال می شود.

در کارخانه های پیشرفته با کمک فناوری روز ، محصول در بسته های 15 و 25 کیلویی پس از لایه برداری و مرتب سازی با فناوری لیزر به بازار ارسال می شود. برای فروش عمده کنجد سفید در ایران ، این محصول در همان بسته بندی به فروش می رسد. که شرکت ما در زمینه پخش کنجد سفید کیلویی فعالیت داشته و با قیمت خوب به دست مشتری می رسد.

پخش کنجد سفید 25 کیلویی

موارد مصرف کنجد سفید

موارد مصرف کنجد سفید پرکاربردترین کنجد سفید در ایران ، کنجد سفید است. کاربردهای عمده ای مانند کنجد سفید در مغازه های شیرینی پزی ، عمده فروشی کنجد سفید در نان ، کارخانه های کیک و مافین ، شیرینی و شیرینی های سنتی و فانتزی بسیار رایج است. خرید عمده کنجد سفید هند برای پخت و پز ، کیک ، شیرینی و محصولات پخته شده است. زیرا ظاهر زیبا ، تمیز و یک دست این محصول آن را برای تزئین غذا بسیار مناسب کرده است.

در بررسی کیفی دانه های کنجد سفید ، این دانه ها باید کاملاً سالم بوده و دچار خوردگی نشوند. همچنین مهم است که آنها کاملاً سفید ، تمیز و یک دست باشند. نکته مهم در خرید کنجد سفید عمده این است که دانه ها شیرین هستند نه تلخ. عوامل زیادی بر قیمت عمده کنجد سفید هند در بازار تأثیر می گذارد و عوامل موثر بر آن به شرح زیر است: کنجد سفید ایرانی در واقع ایرانی نیست و نوعی کنجد سفید پاکستانی پوست دار است که از پاکستان وارد ایران می شود.

رنگ این کنجد نیز سفید است ، اما نه سفیدی نمونه هندی. برعکس ، سفیدی این کنجد کمی زرد رنگ است. تعداد کمی دانه زیره سیاه در کنجد سفید ایرانی نیز دیده می شود. کنجد سفید ایرانی برخلاف دانه های کنجد سفید هندی که کاملاً خشک است ، روغنی است.

کنجد سفید ایرانی در کیسه های 25 کیلویی با مجوز بهداشتی بسته بندی شده است. بزرگترین عمده فروشی کنجد سفید ایرانی برای تولید ارده است. کنجد سفید ایرانی در آشپزی و شیرینی پزی نیز استفاده می شود. کنجد سفید ایرانی دارای ویژگی های بیشتری نسبت به هندی است. این به دلیل نوع کنجد است و به روش پردازش مربوط نمی شود.

بازار خرید کنجد سفید خام کیلویی

بازار خرید کنجد سفید خام کیلویی هنگام خرید کنجد سفید سفید عمده ، باید مطمئن شوید که دانه ها توخالی نیستند و کاملاً تمیز و مرتب هستند. این کنجد در کیسه های 25 کیلویی است و عمدتا از پاکستان وارد می شود. به دلیل وجود بسیاری از مواد خارجی در بسته های این کنجد ، پس از ورود به ایران ، دانه های کنجد را کوبیده ، مرتب و تمیز کرده و مجددا بسته بندی می کنند. به همین دلیل بسته بندی و سورتینگ این نوع کنجد در ایران انجام می شود.

کنجد سفید پاکستانی دارای پوست سفید خامه ای است. مقادیر کمی لوبیا سیاه در بسته های کنجد پاکستانی یافت می شود. متداول ترین کاربرد این کنجد تهیه روغن کنجد است. بنابراین خرید اصلی کنجد سفید پاکستانی برای کارگاه های روغن سازی است. کنجد پاکستانی هرچه تمیزتر و خالص تر باشد ، روغن آن شفاف تر است. از این رو بازار خرید کنجد سفید خام کیلویی خوب است و مشتریان بسیاری را نیز جذب خود کرده است و به کشورهای دیگر هم صادرات می گردد.

2

  1. I was excited to uncover this page. I wanted to thank you for your time for this particularly fantastic read!! I definitely loved every little bit of it and I have you saved as a favorite to look at new stuff on your blog.} {visit the following web site|visit the following site|visit the following web site|Visit Homepage|visit the following web site|visit my webpage|visit the following internet site|visit the following webpage|visit the following site|visit the following internet site

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما